Najwyżej oceniane optymalizacja wyszukiwarek rekomendacje z Piotr Szpakiewicz, Warszawa : GMB łączy Cię z ludźmi w Twojej okolicy. Gdy osoby wyszukujące szukają usługi, którą może świadczyć Twoja firma, Twój wpis będzie aktywny zarówno w wyszukiwaniu, jak i na mapach. Zapewnienie aktualności informacji ma kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojej wizytówki Google Moja Firma. Jeśli użytkownicy otrzymają nieprawidłowe lub sprzeczne informacje, obniży to wiarygodność Twojej witryny. Narzędziem oferowanym przez GMB, które jest ciągle pomijane, są posty Google. Twoje konto GMB umożliwia Twojej firmie udostępnianie aktualnych i odpowiednich treści wpisu użytkownikom wyszukującym Twoją firmę. Wpisy w Google dają możliwość publikowania odpowiednich i świeżych treści z wnikliwymi informacjami dla lokalnego obszaru. Przeczytaj jeszcze więcej informacje odwiedzając tę witrynę Piotr Szpakiewicz Warszawa.
Gdy Twoja witryna jest często aktualizowana, dla wyszukiwarek dostępne są świeże treści i nowe źródła informacji. Z tego powodu robot indeksujący wyszukiwarki odkryje i uzyska dostęp do zaktualizowanej treści. Poprawi to indeksowalność Twojej witryny, co oznacza, że możesz osiągnąć wyższe pozycje w rankingach dzięki świeżej treści. Za każdym razem, gdy aktualizujesz swoją witrynę o nowe treści lub zwracasz stare treści, wyszukiwarki odnotowują to, w wyniku czego, gdy sprawdzasz rankingi swojej witryny w Google, zobaczysz również zmianę pozycji swojej witryny. Pisz treści dla czytelnika, a nie wokół słów kluczowych. Dodaj metatagi, tagi tytułu i opisy, ale nie zapomnij brzmieć naturalnie.
67% ruchu internetowego odbywa się za pośrednictwem telefonów komórkowych! Nie trać tego ruchu tylko dlatego, że Twoja witryna nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Staraj się być jak najbardziej dostępny. Jeśli ktoś wyszukuje na swoim telefonie komórkowym, powinien być w stanie uzyskać te same informacje i cieszyć się wspaniałymi wrażeniami, jak na komputerze stacjonarnym.
Usługi takie jak Asystent Google i Amazon Echo ułatwiają nam życie. Dzisiaj możesz wyszukiwać rzeczy w sieci za pomocą asystentów głosowych. Nie byłoby błędem stwierdzenie, że przyszłość należy do wyszukiwania głosowego. Z raportu firmy Gartner wynika, że do 2021 r. firmy, które przeprojektują swoje strony internetowe w celu zapewnienia wsparcia głosowego i wizualnego, mają zwiększyć przychody z handlu cyfrowego o 30%.
Lokalne SEO? Nie ma problemu! Ten klient to lokalny sklep obsługujący obszar trzech hrabstw w południowej Florydzie. Dla nich kluczowe było pojawienie się w 3-Packu Google, aby wygenerować większy ruch w lokalnym sklepie. Kiedy zaczęliśmy z nimi współpracować, prawie nie byli obecni lokalnie w Google. Dziś ich lokalna firma pojawia się w trójpaku Google dla 27 różnych słów kluczowych. Nasza przystępna cenowo usługa SEO pozwala naszym klientom być konkurencyjnymi, nawet w stosunku do ich większych konkurentów. Nasze usługi SEO zaczynają się od 1000 USD miesięcznie i dają naszym klientom elastyczność w rozszerzaniu naszych usług, gdy pomagamy im stać się bardziej rentownymi. Chociaż może to wydawać się drogie w porównaniu z tanimi pakietami SEO za 99 USD oferowanymi na Craigslist przez podejrzane firmy, musisz uczciwie zadać sobie pytanie: „kogo naprawdę chcę zarządzać moimi działaniami marketingowymi w małej firmie?”
Jedno jest pewne, lokalne SEO to nie to samo co zwykłe SEO, ale od czego i jak zacząć? Do czego służy lokalne SEO? Lokalne SEO to czynność polegająca na optymalizacji witryny lokalnej firmy, tak aby można było znaleźć ją w lokalnych wyszukiwaniach w Google, które są najbardziej odpowiednie dla Twojej firmy. Jeszcze bardziej odpowiednim pytaniem byłoby, czym właściwie jest lokalne SEO? Lokalne SEO polega na optymalizacji witryny pod kątem lepszej pozycji w rankingu dla lokalnych klientów. To skuteczny sposób na promowanie Twojej firmy w Internecie. Ale jak? Jak lokalne SEO pomaga? Działa poprzez promowanie Twoich produktów/usług wśród lokalnych odbiorców w tym samym czasie, gdy szukają ich online. Lokalne SEO ma swój własny zestaw najlepszych praktyk. Jeśli nie zostanie wdrożony we właściwy sposób, utrudni to i uniemożliwi Twojej witrynie dobre wyniki w wyszukiwaniu. Dla każdego, kto zastanawia się, czym różni się lokalne SEO od zwykłego SEO, pierwsze polega na budowaniu odpowiednich sygnałów wokół określonej lokalizacji, podczas gdy drugie to praktyka uzyskiwania wyższych rankingów SERP (stron wyników wyszukiwania) dla odpowiednich słów kluczowych.